15.10.14

lampen in Londen [lamps in London]

Afgelopen weekend zijn we heerlijk naar Londen geweest (cadeautje van manlief). Naast sightseeing en lekker eten en drinken was dit ook een mooie gelegenheid om mijn lampen in het echt te zien.
In juni kreeg ik een bestelling van 5 lampen voor een nieuw te openen juice bar: de Mojo Juice Bar in Soho. Toen we aan kwamen lopen in de Berwick Street zagen we ze al hangen door het raam. De Mojo Juice Bar is trouwens niet te missen, de buitenkant is knalgroen geschilderd.



Het was voor het eerst dat ik mijn lampen 'live' zag, ergens anders dan thuis dan. Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje een trots kriebeltje in mijn buik had. Manlief zei later dat ik binnen alleen maar heb staan grijnzen. De lampen vallen ook in de smaak bij de klanten. Noa, de eigenares, vertelde dat veel mensen er aan voelen en dat ze vinden dat de lampen het huiskamergevoel verhoogd.
Naast het bewonderen van mijn lampen kan je bij de Mojo Juice Bar trouwens ook heel goed terecht voor versgeperste super gezonde sapjes. Dus als je nog eens in Londen bent.
Mojo Juice Bar: 8 D'Arblay Street, corner of Berwick Street, Soho, Londen.

[Last weekend we had a lovely trip to London, a present from my hubby. Besides the sightseeing and the great food and drinks it was a great opportunity to have a look at my lamps.
In June I had an order for 5 lamps for a new to be opened juice bar: the Mojo Juice Bar in Soho. When we walked through Berwick Street we already saw them hanging through the window. By the way, you cannot miss Mojo, the outside is painted bright green.
It was the first time I saw my lamps 'live', besides in my house. I have to say that I did have a proud little tickle in my belly. Hubby later told me that I couldn't stop grinning. Apparently the customers also like the lamps. Noa, the owner, told me that they love to touch them and they feel it adds to the living room vibe of the juice bar.

Besides admiring my lamps you can get really good and healthy freshly pressed juices at Mojo Juice Bar. So if you're ever in London.
Mojo Juice Bar: 8 D'Arblay Street, corner of Berwick Street, Soho, London.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...