31.7.14

vakantie !! [vacation !!]

Het is de laatste tijd erg stil op mijn blog. Gelukkig niet omdat ik niets te doen heb, integendeel ik heb het gewoon te druk.
Volgende week ga ik lekker lang op vakantie en ben terug met veel nieuws in september.

Door mijn vakantie geef ik 10% korting in mijn Etsyshop op alle orders in augustus. Productie en verzending beginnen pas weer op 1 september. Gebruik kortingscode SUMMER2014 bij het afrekenen.
Ik ben wel bereikbaar per mail voor vragen en maatwerk verzoeken.

Iedereen een fantastische zomer gewenst.


[It has been very quiet on my blog lately. Thankfully not because I have nothing to do, in fact I have just been to busy.
Next week I'm going on a nice long vacation and I'll be back in September with lots of news.

Due to my vacation I offer 10% discount in my Etsyshop on all orders in August. Production and shipping will start again on the 1st of September. Use couponcode SUMMER2014 at the checkout.
I will be reachable by mail for questions and custom requests.

Have a great summer.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...