13.7.13

plafond haaklamp [ceiling crocheted lamp]

Zo, dat is alweer een tijdje geleden. Niet dat ik het zo druk had, maar 'het leven' kwam even tussendoor. Het begon met een flinke griep en daarna kabbelde ik van het ene naar het volgende. Stil gezeten heb ik niet, al zou ik het willen, gaat niet lukken.

Ik heb mijn plafond uitvoering van mijn haaklamp in mijn collectie opgenomen. Momenteel in 3 kleuren: canard, perle en mercure, maar alle kleuren zijn leverbaar, net als alle lengtes.





















De reacties op Etsy zijn geweldig, ze worden veel bekeken, ge-favoriet en staan al in heel wat treasuries.

[It has been a while now. Not that I was so busy, but 'life' just got in the way. It started with a big flue and after that one thing led to another. I haven't been doing nothing, I couldn't if I tried.

I've added the ceiling version of my crocheted lamp to my collection. For now in 3 colours: canard, perle and mercure, but every colour is available, just like every length.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...