19.3.13

vertaling [translation]

Laatst kwam ik erachter dat de vertaling van mijn blog door Google niet echt goed uit de verf kwam, dus heb ik nu besloten om mijn blog voortaan in twee talen te maken. Nederlands en Engels. Al mijn oude posts heb ik de afgelopen dagen vertaald. Nu is mijn Engels redelijk, dus mochten er nog fouten in zitten dan hoor ik dit graag, zodat mijn Engels alleen maar beter gaat worden.
Bij voorbaat dank.

[A little while ago I found out that the translations on my blog done by Google didn't quite work, so I dicided that from now on my blog will be in two languages. Dutch and English. The last few days I have translated all my old posts. My English is reasonable, so if there a any mistakes I would love to hear it, so my English will get even better.
Thanks in advance.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...