3.2.13

Libelle

De Libelle is uit! En ik sta erin!



















fotograaf: James Stokes, stylist: Marit Platjouw

Op de tweede foto staat de pouf die ik voor deze reportage heb mogen 'bewerken'. Uit de pouf heb ik eerst een paneel geknipt en dit gat hakend opgevuld in een patroon van vasten en stokjes.

[The Libelle is out, and I'm in it! 
On the second picture is the ottoman I had to upcycle. I cut out a panel and filled the hole with crochet.]


















fotograaf: James Stokes, stylist: Marit Platjouw

Op deze foto's staan de kussens van et aussi. Op de linkse foto een stoel met 3 kussens. Het achterste kussen is Piera, een kussen van verhuisdeken met een gehaakt deel aan de voorkant en een sluiting met kleine parelmoeren knoopjes. Het kussen daarvoor heb ik speciaal voor deze Libelle gemaakt. Het is een van mijn basic-kussens en is bewerkt met Woolfiller, wolvezels die je met een viltnaald door de stof prikt en zo vast komen te zitten. Je kan de Woolfiller gebruiken om kleding (truien, etc) mee te repareren, maar ook decoratief is het heel leuk om te gebruiken. Het voorste kussentje is eigenlijk het persbericht dat ik naar de Libelle had gestuurd, maar hier hebben ze het gebruikt als speldenkussen.
Op de rechtse foto zie je op het bed het kussen Nadine. Ook dit kussen heeft een gehaakt deel aan de voorkant en heeft een sluiting aan de voorkant met parelmoeren knoopjes.
Voor meer informatie over de kussens kan je kijken in mijn webshop op www.etaussi.nl.

Ik had ook nog een leren kleedje gemaakt en daar zijn ook prachtige foto's van gemaakt, maar deze hebben het blad helaas niet gehaald.

[In these pictures are the pillows of et aussi. The left one has three; the back one is Piera, a pillow made from moving blanket with a crocheted part at the front and mother-of-pearl buttons to close it. The next pillow I made especially for the Libelle. It's one of my basic pillows with Woolfiller dots. Woolfiller is like felting only then used as a decorative accent. The small pillow in front was my press release and used here as a pin-cushion.
The picture on the right has one of my pillows, Nadine. Also made from moving blanket, crochet in the front and closed with mother-of-pearl buttons.
For more information about my pillows you can also check out my webshop: www.etaussi.nl.

I also made a small leather rug and they made beautiful pictures, but unfortunately they didn't make the magazine.]


















fotograaf: James Stokes, stylist: Marit Platjouw

Het leren kleedje was een heel mooi stukje leer in een prachtige grijze kleur. Ik heb de vorm een beetje bijgeknipt en voorzien van een onregelmatige rand in een ajourpatroon. Ik vind het erg jammer dat ze deze foto's niet geplaatst hebben, maar het is toch een erg mooie reportage geworden.

De werkbeschrijvingen van de pouf en het Woolfillerkussen zijn te vinden op www.libelle.nl/gehaaktepoef en www.libelle.nl/woolfillerkussen. Voor een werkbeschrijving van het kleedje met de gehaakte rand kan je mij mailen of een berichtje achterlaten, dan zal ik het met veel plezier opsturen.

[The small rug was a very nice piece of leather in a soft gray colour. I re-cut the shap a bit and added an irregular crocheted edge in powder pink. To bad that these pictures didn't make the magazine, but all in all it was still a great coverage.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...