5.1.14

happy 2014 !!

Een nieuw jaar, een frisse start. Ik heb mijn logo en het uiterlijk van mijn shops en blog eens lekker onder handen genomen en het resultaat mag er zijn.
Dit jaar staat er weer genoeg in de planning en daar komt hopelijk nog veel meer bij.
Even 2 tipjes van de sluier. Komend voorjaar wordt in Amerika een nieuw haakboek uitgegeven met foto's van een paar van mijn kussens. Ook ben ik druk bezig met een zomervariant van mijn dekens.


[A new year, a fresh start. I have redone the logo and appearance of my shops and blog and I love the result.
This year I already have a lot planned and hopefully I can add lots more to that. 
Just 2 little previews. Next spring a new crochet book is being published in the US and it has pictures of some of my pillows in it. Also I'm busy making summer versions of my blankets.]


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...