18.10.13

knopjes [knobs]

Het werd tijd om, zeker zo voor de feestdagen, met een nieuw product te komen. Iets met een wat aantrekkelijkere prijs. Het moest natuurlijk wel in mijn assortiment passen, dus sleutelhangers of poppetjes zijn het niet geworden. Wel knopjes, gehaakt, in 4 maten, en 17 kleuren. Knopjes voor aan de muur, als kapstok.



Ze komen er in de maten 4 cm, 7 cm, 10 cm en 13 cm doorsnee, uiteraard in al mijn 17 kleuren. De prijzen zullen tussen €10 voor de kleinst en €25 voor de grootste liggen.
Deze gele hier is een voorbeeld, maar zodra ik er een paar af heb zal ik ze gelijk in mijn shops zetten. En pinnen, facebooken en er hier uitgebreid foto's van posten. Hou het in de gaten!

[The time was right, especially for the holidays, to come with a new product. Something with a more attractive price. It had to fit in with the rest of my assortment, so it wasn't going to be keychains or something like that. I decided on knobs, crocheted, in 4 sizes, and 17 colours. Knobs for on the wall, as a coat rack.
The sizes are going to be 4 cm, 7 cm, 10 cm and 13 cm, of course in all my 17 colours. The prices will be between €10 for the smallest and €25 for the biggest one.
The yellow one here is an example, but as soon as I have some ready I'll put them in my shops. And pin, facebook and post lots of pictures.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...