26.7.13

lampen [lamps]

Na mijn dekens en kussens heb ik besloten om ook mijn lampen niet meer in 'echte' winkels te willen verkopen. Hierdoor kon ik de prijs van mijn lampen flink verlagen. Bijvoorbeeld: op de foto staat Ines, lamp in rosee met een snoer van 3 meter en een stekker. Voorheen kostte deze lamp €173,95, nu kost hij €107,80. Kijk voor alle prijzen en mogelijkheden op mijn website of in mijn Etsyshop.


[After my blankets and pillows I have decided that I'm also not going to sell my lamps in 'real' shops anymore. Therefore I can lower my prices drastically. For example: the photo shows Ines, pendant light with a cord of 3 meters and a plug. Previously the price was €173,95, now it's €107,80. Please check out my website or Etsyshop for all prices and possibilities.] 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...