17.7.13

dekens en kussens [blankets and pillows]

Het is altijd mijn bedoeling geweest om mijn producten ook in 'echte' winkels te verkopen. Maar dat valt op dit moment niet erg mee. Daar komt ook nog eens bij, dat alles duurder wordt dan wanneer ik ze alleen in mijn eigen shops verkoop. Vandaar dat ik nu besloten heb om mijn dekens en kussens alleen nog maar zelf te verkopen. De afgelopen week heb ik op mijn site en in mijn Etsyshop de prijzen van de dekens en kussens verlaagd. Ze zijn nog niet goedkoop, maar ik hoop nu dat mensen toch net even iets sneller besluiten tot het kopen van een uniek handgemaakt product.


[It has always been my intention to also sell my products in 'real' shops. But at this moment that isn't easy. In addition, everything is also more expensive than when I only sell them in my own shops. Therefore I decided to only sell my blankets and pillows myself. The last week I lowered the prices of my blankets and pillows. They still aren't cheap, but I hope that now people are inclined to purchase something unique and handmade.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...